Pages

Monday, April 2, 2012

7 months old

"Mom, I'm too busy for a photo right now."

"Ok, now I'm ready.  Can you show them how I puff out my cheeks?"



Busy.  That's probably the best word to describe Baby Chuck these days.  He's always busy.  He's busy reaching, busy grabbing, busy banging, busy patting, busy blowing, busy making sounds...busy busy busy.  This little bugger just wants to explore the world.  And as his arms flap and flail about, I'm sure his legs are itching to follow.

Baby Chuck, I can't believe that we made it to 7 months.  There were times when I wasn't even sure if we would make it to the end of the day... or even nap time.  (Gosh, how I love nap times.) But here we are. You're my chunky little monkey and I love you very much.

And dear reader, thank you for joining us on this journey.  Thanks for your gifts.  Thanks for your kind words and prayers.  Thanks for your visits, phone conversations, and emails.  Thank you, thank you, thank you. Pin It

8 comments:

  1. yes, cuteness infinities....

    happy 7 months!

    ReplyDelete
  2. You are doing a great job Momma!

    ReplyDelete
  3. He is enjoying the toys. All of his many brain cells are being stimulated
    :) Such a cutie, pahtootie!

    ReplyDelete
  4. What a good camera!!!! It also shows he's too busy dribbling.

    Nanna

    ReplyDelete
  5. i can see your laway Baby Chuck :) hehe! good boy - sitting up so well!!

    ReplyDelete
  6. Thanks for the comments, everybody! :)

    ReplyDelete

  7. هذه الشركة تعمل على توفير العديد من الخدمات للمنازل و الشركات ، و هذه الخدمات تتمثل في تركيب التكييفات ، هذا فضلا عن العديد من الخدمات التي تتمثل في عدد من احتياجات المنزل ، و التي تشمل مختلف أنواع الصيانة و التي تناسب كل أنواع التكييفات ، كل نوع على حدة ، هذا فضلا عن توفير خدمات نقل و تركيب التكييفات و ذلك في مختلف أنواع المكيفات السبليت و المكيفات الشباك و المخفي و الشيلر و غيرها العديد من الأنواع ، كما أن الشركة توفر العديد من الخدمات المتميزة ، و التي تشمل الخدمات المضمونة و التي توفر معدل سلامة مضمون لكافة أفراد الأسرة .
    شركة تركيب مكيفات بجدة
    تعمل الامريكية في مجال تجديد المنازل منذ سنوات عديدة ، وهذا يساعدها على معرفة أفضل السبل التي يمكنها من خلالها أداء مهمة ترميم المباني على أعلى مستوى ، حيث تضم مجموعة من المتخصصين من بينهم مصممي الديكور الداخلي الذين لديهم القدرة على جعل المنزل مكانا مميزا من خلال الاعتماد على أحدث وأجمل الألوان ، كما أنه يعالج جميع المشاكل الموجودة في المنزل.
    شركة ترميم بمكة
    تعتبر شركتنا المتميزةشركه عزل أسطح بمكة من أفضل الشركات في مجال تركيب وعزل الأسطح لأنها توفر للعملاء العديد من المزايا مما يجعلها من الشركات المتميزة في مجال العزل. توفر الشركة الخبرة والمعرفة في مجال مواد عزل الأسطح ، وخاصة استخدام مواد العزل الرغوية المختلفة. توفر الشركة عمالة وفنية مدربة تدريباً جيداً وبأرخص الأسعار
    شركه عزل أسطح بمكة

    ReplyDelete

Thanks for your comment!