Friday, June 7, 2013

Colonial Williamsburg Part 1

Hooray!  It's finally Friday.  How was your week? 
Ours wasn't too bad, but today it's raining so Chuck and I are going to be stuck at home all afternoon.  Boo.

Last weekend the three of us visited Colonial Williamsburg for a mini-vacation. Despite the 7 hour car ride and super hot weather (ack 90s!), we had a really lovely time.  It was the perfect mixture of relaxation and fun.  Plus, we got to learn a bit of our nation's history and see people in costumes.  Ahh, it was so nice to escape from modernity, if only for a little bit.  

Hope you have a great weekend!  

(Quick reminder- you still have till midnight tonight to enter my Kiwi Crate giveaway!)


Playing hide and seek with daddy
 





Can you believe they dyed these fabrics there?  Such lovely colors.


6 comments:

  1. I love that you are so close to such fun places! I loved looking at the pictures. Next road trip: a visit back to Holland, MI ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. We definitely want to go back once Chuck gets bigger. Maybe during Tulip Time?

      Delete
  2. did you taste the food? that pie looks good :)

    ReplyDelete

  3. تتميز شركة زمزم بتقديم عدد متنوع من الخدمات المنزلية مثل تنظيف المنازل وكشف تسربات المياة من خلال فرق مدربة على أعلى مستوى، حيث يقدمون خدماتهم بكغاءة وسرعة عالية.
    شركة كشف تسربات المياه بجازان
    قبل البدء في تنظيف الغبار من غرف المنزل،لا بد القيام ببعض المهام والتجهيزات الأساسية للقيام بهذه العملية على أكمل وجه وعلى النحو الآتي: التخلص من الفوضى الموجودة في الغرف وجميع أنحاء المنزل لتسهيل عملية نفض الغبار، وذلك بالتخلص من الأشياء الموجودة على الطاولات، أو الأرضيات، أو الكراسي وجمعها في مكان واحد. تنظيف غرفة واحدة في كل مرة، لتسهيل آلية العمل، مع ضرورة عدم نقل أثاث غرفة إلى غرفة أخرى ما لم يتم تنظيفها بشكل كامل من الغبار أيضاً. إبعاد قطع القماش، والوسائد، والبياضات، والسجاد خارج الغرفة، فذلك يساعد على حمايتها من التقاط المزيد من الغبار الموجود في الغرفة، مع ضرورة نفضها جيداً قبل إخراجها، للتقليل من الغبار العالق على سطحها قدر الإمكان. ضرب الوسائد ببعضها البعض بقوة لإخراج الغبار،
    شركة تنظيف بجازان

    تعتبر مهمة تنظيف المنزل من المهام اليومية التي تلقى على عاتق كلّ ربة منزل، حيث إنّ تنظيف الغرف، والمطبخ، والأفنية الخارجية والحمامات يتطلب وقتاً طويلاً وجهداً مضاعفاً للاستمتاع بشعور النظافة طوال الوقت، ولم تعد مهمة تنظيف المنزل صعبةً على ربة البيت وذلك لامتلاكها أدوات كهربائية تعينها على أداء جزء كبير من الأعمال المنزلية، الأمر الذي خفف العبء الكبير عنها.

    ReplyDelete

Thanks for your comment!